Fyraftensbøn

Starter hver torsdag kl. 17.00 og slutter 17.45. Her bliver bedt, så har du kendskab til nogen vi skal bede for så kom endelig og vær med

Husgrupper

I kirken har vi mindre grupper, hvor vi er 8- 10 personer. Vi samles med forskellige intervaller, hvor grupperne selv bestemmer enmer og tidspunkter. Her er der mulighed for at dele liv og holdninger med hinanden under trygge rammer.

Åben Kirke

Vores velkendte onsdags cafe bliver til Åben kirke og flyttes samtidigt til om torsdagen kl. 10.00. Her bliver der mulighed for b.la. en kop kaffe og en bid brød, hyggeligt samvær og ikke mindst så skal ”Den gode historie” deles.

Messy Church

Vær med til at rode, lege, lave kreative ting og spise sammen i et fællesskab med plads til alle. Kom som familie, eller med dine børnebørn. Hvem kan være med: forældre eller bedsteforældre med børn/børnebørn i alderen 3 – 12 år Hvornår: Sidste torsdag i måneden

Omsorgsgruppe

Vi har et team af gode personer, der med besøg, samtale og forbøn støtter op om andre, hvor livet kan trygge. Her er mulighed for at få kontakt til faste enkeltpersoner sådan at man kan opleve tryghed og fortrolighed.

Kreative kvinder

Vi er nogle kvinder, der samles en gang om måneden for at hygge og være kreative. Kom og lær eller lær fra dig. Vi vil glæde os til at se dig!

Fyraftensbøn

Husgrupper

I kirken har vi mindre grupper, hvor vi er 8-10 personer. Vi samles med forskellige intervaller, hvor grupperne selv bestemmer enmer og tidspunkter. Her er der mulighed for at dele liv og holdninger med hinanden under trygge rammer.

Åben Kirke

Messy Church